Tuesday, March 10, 2009

Celebration

上个星期天, 我为KV & JD 庆祝生日. 今年是KV七岁生日, JD是四岁生日. 其实JD的生日是在四月份, 而KV就是在三月份, 俩个人的生日太接近了, 就干脆一起庆祝吧!

我没请太多人, 只是我岳母一家人和我自己一家人. 也当作是两家人的一个聚餐会 :D

The birthday cake for KV & JD. This cake was special requested to combine 2 cakes into one cake. It's like an open book, the Barbie Princess for KV and the Mcqueen Car for JD.
The happiest moment for kids - Blew candles.

4 comments:

键轩惠娘 said...

这个蛋糕设计这是一举两得。

咸 妈 咪 said...

我也在頭疼怎樣跟我的大眼妹慶祝生日呢﹗﹗祝你的兩個寶貝生日快樂噢﹗

sarah said...

Many happy returns to KV and JD!!!

Meng PAUL said...

键轩惠馆:谢谢你!

SeowseaN: 谢谢,帮孩子们庆祝生日,也是一件很伤脑筋的事。

Sarah: Thanks :)